Länge sedan!


En evighet har gått!

Det var länge sedan jag skrev nu, inte varit sugen på detta på ett tag. Livet i den vanliga världen har rullat på och varit "späckat" med en massa roliga saker som "tagit" all min vakna och lite av den sovande tiden!

Jag låg och läste min egen blogg och konstaterade att mina träningsmål blev uppfyllda med råge. Det enda jag missade var Blodomloppet. Der blev några ytterligare lopp på både racer och MTB och det har gett en behaglig och sugande eftersmak.

Nu kör vi så det ruker :)

I helgen har jag varit i Uppsala på Friskis & Svettis steg 1 utbildning, jag ska bli spinningledare i slutet på detta år!
Det är en iktigt behaglig kännsla i min kropp just nu, men jag är lite för mätt för att kunna reflektera över allt jag upplevt sedan i torsdags morse.
DEt har varit fantastiskt, jag har träffat så många nya härliga och varma människor, vi har skrattat och kommit varandra ganska nära. Våra två ledare har en stor förtjänst i denna glädje, men utan oss i bänkarna skulle det inte blivit något av detta :)

Häftigt och riktigt härligt är min slutsats för dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0