Starkast av allt är kärleken till min son!


Hur stark kan kärlek vara?

Det slår mig gång på gång hur stark min kärlek är till min son!
Han är en så fantastisk kille, så klok, så fin och så levande.

Visade jag mina föräldrar den stora kärlek han visar mig? Jag har svårt att tro det, men jag vet ju inte! Jag minns inte och jag hoppas och tror att han har kommit betydligt längre än jag gjort när jag var i den åldern han är nu.

Finns det något viktigare än kärleken till sitt eget barn? Allt annat går och kommer, men mitt eget barn, honom kommer jag alltid att älska över allt annat!

Funderar en del på allt jag gör och hur det formar mitt barn, hur påverkar jag honom? Hur skall jag kunna ge honom de bästa förutsättningarna i just hans liv?

Hur ska jag begränsa den skada jag orsakar honom?



Att få den fina uppgiften att vara pappa är det finaste någon givit mig, någonsinn! Tack!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min son, jag minns en gång när ja sa till dig: ooh vad jag älskar dig, du svarade så självklrt "Ja, jag vet" Så nog visste jag att jag älskade dig, och gör så fortfarande och att du älskade mig , och gör så fortfarande.

Har du läst boken; växa, inte lyda.

Du är en bra pappa, men ingen förälder är i sina egna ögon fullkomlig. Kramar från Mamma

2011-01-29 @ 09:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0