En såndär modebloggare!?


Är det en sådan jag skall ta och bli?

Skippa detta deepsnack och bli en "modebloggare"? *asg*

Nä, jag vet inte vad jag skall skriva om mer, det får bero, vill pröva något nytt och skoj. Mycket känns så förlegat nu ett tag, hur ska jag då göra?

Kan ingen komma hit med sitt trollspö och vifta lite bara, hur svårt kan det vara undrar jag?

En enkel viftning är ju allt jag bergär och .....VIPPS, så är det klart!

Nä, jag inväntar skridskoisen, det är mer min grej att glida fram helt ljudlöst helt strandnära i skymningens egen värld, där trivs jag, där vill jag vara. Sedan, när vintern lider mot sitt slut vill jag skrinna i marssolen en tidig morgon när fåglarna kvittrar och leran på landbacken åter visar sig för solen.

Kanske vore bra med ett såntdär trollspö iaf, då kunde det bli kallt och is redan imorgon bitti, ingen snö på sjön, bara på land. Är det för mycket begärt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0